کد مطلب: ۲۲۹۴۹۹

خودباوری تحت تاثیر نبود آموزش و مهارت است

خودباوری تحت تاثیر نبود آموزش و مهارت است

منصوری گفت: توانمند کردن و رسیدن به خودباوری نیازمند آموزش‌های صحیح از دوران ابتدایی است.

محمدرضا منصوری عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، در خصوص ضرورت‌های خودباوری در عرصه تولید، اظهار کرد: در طول گذشت ۳۸ از انقلاب کمک‌های شایان توجهی به تولیدکنندگان و صنعتگران شده است و درحال حاضر همه شرایط برای تولید آماده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی افزود: با توجه به شعار سال و حمایت از کالای ایرانی باید به خودباوری در این زمینه دست پیدا کرده و به سمت تولیدات با کیفیت روی بیاوریم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در کشوری که همه عوامل تولید اعم از آب، برق، گاز و کارگر مجانی هستند جای سوال دارد که چرا ما نمی‌توانیم تولید و صادرات کنیم، لذا باید در این خصوص چاره‌ای اندیشیده شود.

منصوری بیان کرد: ابتدا باید توانمندی به وجود آید تا بتوان محصول با کیفیت و قیمت مناسب تولید و در مرحله بعد نیز محصول را به کشورهای مختلف صادر کرد.

وی توضیح داد: مردم در کشور ما و همچنین در دنیا خواهان خرید کالای با کیفیت، استاندارد و با قیمت مناسب هستند و در این راستا تولیدکنندگان باید آموزش ببینید که محصولی را متناسب با نیاز جامعه و مشتری تهیه کنند، در غیر این صورت تولید محصول نه تنها فایده‌ای ندارد بلکه به ضرر اقتصاد کشور و موجب از بین رفتن منابع و سرمایه می‌شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: توانمندکردن و در مرحله بعدی رسیدن به خودباوری نیازمند آموزش‌های صحیح از دوران ابتدایی است و در حال حاضر با وجود آموزش و پرورش فعلی هیچ گاه ما به تولید ناب نخواهیم رسید، زیرا آموزش‌های ما مربوط به ۵۰ سال قبل می‌شود و فارغ التحصیلان از این سیستم، مهارتی برای کارآفرینی ندارند.

منبع: رادیو گفت‌وگو

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.