کد مطلب: ۳۹۶۹۷۹

قیمت سکه گرمی به ۸۸۰۰۰۰ تومان رسید / قیمت طلا و دلار امروز ۹۸/۶/۶

قیمت سکه گرمی به 880000 تومان رسید / قیمت طلا و دلار امروز 98/6/6

قیمت طلا و سکه تحت تاثیر ثبات نسبی در بازار جهانی طلا و افزایش نرخ ارز تعیین شد که بر این اساس قیمت سکه گرمی به 880 هزار تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار جهانی امروز چهارشنبه متاثر از امیدواری‌ها نسبت به کاهش نرخ‌های بهره توسط بانک مرکزی آمریکا افزایش یافت و به 1536 دلار در هر اونس رسید.

براساس گزارش ایسنا، هراونس طلا برای تحویل فوری در معاملات روز جاری بازار سنگاپور با ۰.۴ درصد کاهش، به ۱۵۳۵ دلار و ۶۹ سنت رسید. بهای معاملات این بازار روز دوشنبه تا مرز ۱۵۵۴ دلار و ۵۶ سنت پیش رفته بود و روز گذشته به دلیل هراس بازار از رکود اقتصادی، بیش از یک درصد صعود کرده بود.

به گفته ایلیا اسپیواک، استراتژیست ارزی ارشد در شرکت دیلی فارکس، حرکت امروز طلا یک حرکت تصحیحی است. طلا در ۲۴ ساعت گذشته بالای مرز مقاومتی ۱۵۳۵ دلار بسته شد بنابراین دوباره سطح ۱۵۳۵ دلار را امتحان می‌کند.

عاملی که قیمت طلا را تحت فشار کاهشی قرار داد، رشد ارزش دلار بود که ۰.۱ درصد در برابر رقیبان کلیدی افزایش پیدا کرد. همچنین بازارهای سهام آسیا رشد ملایمی داشتند.

جان شارما، اقتصاددان بانک ملی استرالیا اظهار کرد: سرمایه‌گذاران این باور را پیدا کرده‌اند که اقتصاد وضعیت خوبی ندارد و ممکن است رکود ایجاد شده یا اقتصاد آهسته شود. در نتیجه بانک مرکزی آمریکا ناچار خواهد بود نرخهای بهره را کاهش دهد و این موضوع از قیمت طلا پشتیبانی خواهد کرد. وی در ادامه افزود: تا زمانی که مشکلات تجاری آمریکا و چین ادامه دارد، طلا پشتیبانی می‌شود.

بر اساس گزارش رویترز، دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا، روز دوشنبه توافق تجاری با چین را پیش‌بینی کرد اما خوش‌بینی بازار پس از این که سخنگوی وزارت خارجه چین درباره ادعای ترامپ مبنی بر مکالمه تلفنی با مقامات چینی ابراز بی‌اطلاعی کرد، تعدیل شد.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، در بازار غیررسمی امروز ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ قیمت دلار تا ساعت 18، 11,200 تومان اعلام شده و بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی ملی امروز قیمت دلار را برای خرید و فروش به ترتیب 11100 تومان و 11200 تومان اعلام کرده است.

قیمت یورو 12,450 تومان تعیین شده و بانک مرکزی قیمت یورو را 4656 تومان اعلام کرده است.

صرافی ملی نیز امروز قیمت یورو را برای خرید و فروش به ترتیب 12350 تومان و 12450 تومان اعلام کرد.

طبق نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران سکه و ارز تا ساعت 18:30، قیمت سکه تمام طرح قدیم چهار میلیون و 20 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید چهار میلیون و 45 هزار تومان در بازار طلا و سکه است که قیمت انواع سکه تمام با افزایش مواجه بوده است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای 18 عیار، 407 هزار و 219 تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، 2 میلیون و 90 هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب یک میلیون و 290 هزار تومان و 880 هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.