کد مطلب: ۴۶۷۱۰۶

دبیر انجمن انبوه‌سازان تهران در گفتگو با تجارت‌نیوز:

قیمت مسکن تا شهریور گران نخواهد شد / کاهش قیمت میلگرد

قیمت مسکن تا شهریور گران نخواهد شد / کاهش قیمت میلگرد

دبیر انجمن انبوه‌سازان تهران می‌گوید: اکنون متوسط قیمت مسکن 21 میلیون تومان است. چنانچه قیمت مصالح ساختمانی به همین روال کنترل شود قیمت مسکن تا پایان شهریور گران نخواهد شد.

دبیر انجمن انبوه‌سازان تهران در پاسخ به این پرسش که با توجه به آخرین قیمت آهن آیا قیمت مسکن ارزان خواهد شد؟ به تجارت‌نیوز گفت: اکنون متوسط قیمت مسکن 21 میلیون تومان است. چنانچه قیمت مصالح ساختمانی به همین روال کنترل شود قیمت مسکن تا پایان شهریور گران نخواهد شد.

رامین گوران اوریمی افزود: با دستور رئیس جمهور مبنی بر کاهش قیمت آهن و سیمان و ورود قوه قضاییه در این رابطه قیمت مصالح ساختمانی نسبت به دو هفته گذشته ارزان شد. به عنوان مثال قیمت میلگرد نسبت به 14 روز گذشته کاهش و هر کیلو میلگرد به قیمت 10 هزار تومان رسیده است.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه دولت گفته است از بساز و بفروش‌های مسکن مالیات گرفته می‌شود، آیا این موضوع واقعیت دارد؟ اظهار کرد: ماده 54 صراحت بر اخذ مالیات بر مسکن تاکید دارد؛ این در حالی است که این ماده دارای ایراداتی که مجلس شورای اسلامی باید این نوع ایرادها را برطرف کند. به هر حال درآمد دولت از فروش نفت کاهش پیدا کرده و از این‌رو با مالیات از فروش تمام کالاها از جمله مسکن قصد دارد، درآمدهای خودش را افزایش دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    مگه قیمت مسکن ارزونه که ” از این گرانتر نخواهد شد ” ؟ از پارسال تا امسال دو برابر شده دیگه باید چقدر گرون بشه تا مسئولین راضی بشن ؟
    دولت هم فقط تو فکر درآمد خودشه تو فکر مردم که نیست

  • ناشناس

    مگه تا شهریور چقدر مونده که میگید قیمت مسکن گران نخواهد شد اگه راست میگید قیمت مسکن را کاهش دهید مگه چقدر باید بالا بره مسولین مگه خواب تشریف دارن چرا جلو این گرونی ها را نمی گیرند چرا قیمت اهن باید چندین برابر به مگه اهن تو کشور ما تولید نمیشه این چه مسخره بازی هست سر مردم دراوردین از خدا بی خبر ها

    • حسن

      تو این مملکت موندن هیچی جز بدبختی نیست هر راهی شده باید پیدا کرد و مهاجرت کنیم

  • ناشناس

    مگر قرار نبود آهن کیلویی ۸۵۰۰تومان شود ۰ مجلس دولت و قوه قضاییه جلسه گرفتن و رئیس جمهور دستور داده یعنی سه قوه با هم توانستند هزار تومان کاهش داده شود.واقعا مسخره است سه قوه هزار تومان کم کردند. در حالی که آهن سه برابر شده. هیچ کس به فکر مردم نیست .

  • ناشناس

    چندروز‌پیش‌‌که‌گفتی‌تا‌پایان‌شهریور‌میانگین‌قیمت‌مسکن‌میشه‌۳۰‌تومن،کار‌خودتو‌کردی‌قیمتا‌رفت‌بالا‌حالا‌‌اومدی‌مثلا‌درستش‌کنی‌خودت….

  • ناشناس

    چندروز‌پیش‌که‌خبر‌دادی‌‌میانگین‌قیمت‌مسکن‌تا‌پایان‌شهریور‌۳۰‌تومن‌میشه‌کار خودتو‌کردی‌خیالت‌راحت‌مسکن‌رفت‌بالا‌‌حالا‌اومدی‌چی‌میگی….ببین‌خودتی

  • ناشناس

    خدا خودت به داد مردم برس
    الهم عجل الولیک الفرج
    مردم دیگه به چه امیدی زندگی کنن همه چی دقیقه به دقیقه قیمتش میره بالا مسئولین لطفا پاسخگو باشین اون دنیا در محظر خدا چه جوابی دارید بدهید (آیا خدمت به خلق کردید؟؟؟؟؟؟؟؟)

  • ناشناس

    تا به تمام تلاش دولت بالا بردن قیمتها بطور عمدی بوده وهیچ تلاشی از طرف دولت در مهار قیمتها نیست .به نظرم تا پایان سال اتفاق خاصی در مسکن نخواهد افتاد

  • ناشناس

    واقعا عجب رویی دارید!!!!!
    نه تو را خدا ، مگه الان قیمت مسکن پائینه ، که تا شهریور گرانتر نخواهد شد،

  • علی

    تو پاییز و زمستون قیمت مسکن راحت چهل درصد کم میشه چون الکی رفته بالا و حبابه مردم به هوش باشند واسه دوتا آجر و سیمان متری یک میلیونم پول نمیدند

  • ناشناس

    واقعا چه فکری میکنی میگی تا شهریور خونه گرون نمیشه آخه شما عقد دارید مغزتان کار میکنه