کد مطلب: ۳۷۸۱۵۱

بررسی تازه‌ترین عملکرد شرکت سایپا مربوط به اردیبهشت ماه امسال:

دپوی بیش از ۷۸ هزار خودرو در پارکینگ سایپا / تولیدات سایپا یک‌ماهه ۱۱۴ درصد افزایش یافت

دپوی بیش از 78 هزار خودرو در پارکینگ سایپا / تولیدات سایپا یک‌ماهه 114 درصد افزایش یافت

میزان تولید و فروش محصولات سایپا در اردیبهشت ماه امسال نسبت به فروردین ماه به ترتیب 114 و 116 درصد افزایش داشته است. آمارها نشان می‌دهد شرکت سایپا در پایان اردیبهشت ماه سال جاری 78 هزار و 160 خودروی دپو شده در پارکینگ داشته است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، تازه‌ترین گزارش عملکرد ماهانه سایپا که بر روی سایت کدال قرار گرفت، حاکی از آمارهای جدیدی از وضعیت این خودروساز کشور در اردیبهشت ماه امسال است.

بر اساس این بررسی تجارت‌نیوز،، سایپا در دوره یک‌ماهه منتهی به اردیبهشت ماه امسال از محل فروش محصولاتش بیش از 664 میلیارد تومان درآمد داشته که حدود 9 برابر پارس‌خودرو در این دوره بوده است.

این خودروساز با میانگین 1274 دستگاه تولید روزانه در اردیبهشت ماه سال جاری 39 هزار و 512 دستگاه خودرو تولید کرده که بخش اعظم تولیدش مربوط به پراید بوده است. سایپا در سال گذشته بیش از 146 هزار دستگاه خودروی پراید تولید کرده بود.

در اردیبهشت ماه امسال، سایپا تقریبا تنها نیمی از تولیدات خود را به فروش رسانده است. این شرکت خودورساز از تعداد 39 هزار تولیدات خود، حدود 19 هزار دستگاه خودرو را به فروش رسانده است و بقیه خودروها به مابقی خودروهای موجود در پارکینگ این شرکت اضافه شده است.

با توجه گزارش‌های ماهانه شرکت سایپا در پایان اردیبهشت ماه سال جاری 78 هزار و 160 خودروی دپوشده در پارکینگ داشته است.

552

میزان تولید، فروش و درآمد سایپا

میزان تولید و فروش محصولات سایپا در اردیبهشت ماه امسال نسبت به فروردین ماه به ترتیب 114 و 116 درصد افزایش داشته و از سوی دیگر، میزان درآمد حاصل از فروش محصولات با رشد 84 درصدی همراه بوده است.

میزان درآمد حاصل از فروش محصولات سایپا با 84 درصد رشد از 350 میلیارد تومان در فروردین ماه امسال به بیش از 640 میلیارد تومان در اردیبهشت ماه رسیده است.

سایپا در دوماهه نخست سال جاری حدود 58 هزار دستگاه خودرو تولید کرده و طی همین دوره 28 هزار و 676 دستگاه از محصولاتش را در مجموع معادل 994 میلیارد تومان به فروش رسانده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • حمید

    نمیدونم چی بگم فقط میدونم جز […]کار دیگه ای بلد نیستین شما که این همه ماشین دارین چه دلیلی داره 2سال ماشین منو نمیدین […]

  • محمد

    سلام.من بخداطلافروختم ماشین برازیرپامیخام برج ۵سال۹۷پول ریختم گفتن تحویل دوماهه برج۱۱ سال۹۷ تکمیل وجه کردم گفتن تحویل ۴ماهه هنوزهم خبری نیست