کد مطلب: ۴۰۱۲۳۷

اقتصاد امروز به روایت تجارت‌نیوز:

دلار و طلا ریختند و بورس صعودی‌تر شد / وعده‌های خودرویی و تثبیت قیمت بنزین / آغاز تغییرات در تاکسی‌های آنلاین

دلار و طلا ریختند و بورس صعودی‌تر شد / وعده‌های خودرویی و تثبیت قیمت بنزین / آغاز تغییرات در تاکسی‌های آنلاین

امروز قیمت دلار و طلا ریخت و شاخص بازار سهام نسبت به دیروز صعودی‌تر شد. در همین حال امروز وزیر صنعت، معدن و تجارت وعده‌های خودرویی داد و وزیر نفت وعده تثبیت قیمت بنزین را مطرح کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار در صرافی ملی امروز 50 تومان ارزان شد و برای فروش در اولین ساعات روز، ۱۱۴۰۰ تومان اعلام شده است. همچنین این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱۳۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

قیمت سکه طرح جدید نیز نسبت به دیروز ارزان شده و به چهار میلیون و 45 هزار تومان رسیده است. هر گرم طلای 18 عیار هم به 408 هزار تومان تقلیل یافت.

اما امروز در بازار سهام چه اتفاقی افتاد؟ بورس در آخرین روز تابستان و پایان شش ماهه اول سال با تثبیت شاخص در کانال 302 هزار واحدی، کار خود را به پایان رساند. در عین حال، شاخص کل هم وزن نیز که نمایانگر وضعیت معاملات سهام‌های کوچک بازار است، با رشدی 2.43 درصدی، وارد کانال 87 هزار واحدی شد.

31 شهریور

شاخص بورس امروز هم روندی صعودی داشت.

در همین حال امروز وزیر صنعت، معدن و تجارت ابراز امیدواری کرد با راهکارهایی که پیگیری می‌شود، مشکل کمبود قطعات یدکی خودروهای داخلی برطرف شود.

وزیر نفت هم گفت: هیچ قراری برای افزایش قیمت بنزین گذاشته نشده است و برداشتی که در این باره شده درست نیست.

مزایده اموال بانک گردشگری، آغاز تغییرات جدید در اسنپ، تپسی و ماکسیم و احتمال ایجاد خط اعتباری جدید صادراتی برای ایران با پیوستن به اتحادیه اوراسیا از جمله اخبار مهم دیگر امروز بودند.

همچنین امروز رئیس جمهور با بیان اینکه ما مرد دفاع و نه اهل تسلیم هستیم و اجازه نخواهیم داد کسی به مرزهای ما تجاوز کند، گفت: در این مقطع حساس و تاریخی دست رفاقت، دوستی و برادری به سوی همه همسایگان خود دراز می‌کنیم و در این راستا حتی آماده‌ایم از خطاهای گذشته آنها در منطقه بگذریم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • اشکان

    آینده ای تاریک در پیش داریم
    هر چیز دیگه دروغه

  • ناشناس

    دلار و طلا ارزان شد…
    یه جوری مینویسین هر روز انگار از یه هفته پیش تا الان ۱۰ هزار تومن دلار ارزان شده!
    روزی ۲۰ الی ۳۰ تا تک تومنی بالا پایین که نوسان جزئیه نه ارزان شدن!!!!
    بعدشم چطور بورس تو این شرایط اقتصادی وخیم دارا رشد میکنه؟ واگن سازی تهران که یه صنعت حیاطیه نمیتونه قطار تجهیز کنه وایه خط ۶ و ۷ تعطیل شده و همراه اول مزایده گذاشته ۶ میلیاردی رو قبول کرده چون درامد نداره بعد چطور بورس و صنایع دیگه رشد ۸۰۰۰ واحدی دارن؟
    دروغ محضه