کد مطلب: ۵۳۹۸۰۶

قیمت مسکن در تهران

قیمت فروش مسکن در غرب تهران / کاهش قیمت مسکن در تهران

قیمت فروش مسکن در غرب تهران / کاهش قیمت مسکن در تهران

با توجه به اطلاعات به دست آمده از سایت دیوار، فهرستی از متوسط قیمت فروش مسکن در برخی از مناطق غرب تهران به دست آمده است. بر اساس قیمت‌های موجود، محله مرزداران گران‌ترین و استاد معین ارزان‌ترین نرخ فروش مسکن در غرب تهران را دارند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در چند سال گذشته بازار مسکن در تهران با افزایش نرخ زیادی همراه بوده است. برخی از مناطق غرب تهران به دلایل مختلفی همچون دسترسی به امکانات رفاهی و آب‌‌ و هوای خوب، با افزایش قیمت‌های زیادی همراه بودند.

کاهش قیمت مسکن در تهران

در یک هفته گذشته، میانگین قیمت املاک تهران در آگهی‌های سایت دیوار ۲/۵ درصد کاهش داشته است.

بیش‌ترین افت قیمت در محله‌های شمیران‌نو و دهکده المپیک بوده است. متوسط نرخ فروش مسکن در شمیران‌نو، از ۱۶/۱ میلیون تومان به ۱۴/۲ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت یک متر آپارتمان در دهکده المپیک از ۳۷/۸ میلیون تومان به ۳۳/۸ مییلون تومان رسید.

برخی از گران‌ترین محلات غرب تهران کدامند؟

با توجه به کاهش قیمت مسکن در برخی از محلات تهران، بر اساس آگهی‌های ثبت شده در سایت دیوار، متوسط نرخ فروش مسکن در برخی از مناطق غرب تهران به دست آمده است.

در بین مناطق موجود در جدول زیر، استاد معین و تهرانسر با متوسط قیمت ۲۴ میلیون برای یک متر خانه از مناطق ارزان قیمت برای خرید خانه در غرب تهران هستند.

متوسط قیمت مسکن در مناطق شهر زیبا، دریاچه شهدای خلیج فارس و کوهک در محدوده قیمتی ۲۴ میلیون تومان ثبت شده است.

آگهی‌های مسکن در مناطق جنت‌آباد مرکزی، باغ فیض و صادقیه در محدوده متری ۴۰ میلیون تومان برای هر متر خانه ثبت شده است.

در بین مناطق موجود در لیست زیر، منطقه مرزداران با قیمت ۵۳/۷ مییلون تومان برای هر متر خانه از گران‌ترین مناطق برای خرید خانه در غرب تهران است.

در جدول زیر لیست متوسط قیمت خرید خانه در برخی از مناطق غرب تهران را مشاهده می‌کنید.(دقت داشته باشید قیمت‌ها متوسط قیمت یک متر مربع آپارتمان مسکونی دو تا پنج سال در شهر تهران و حومه در ۱۰ روز گذشته آگهی‌های دیوار است.)

2 12

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    همش الکی بالا رفته / اینا همشون روی خط زلزله هستند / یه زلزله بیاد معلوم میشه قیمت واقعی اون چقدر هست/

    • ناشناس

      هیچ کدوم از گسلهای تهران باعث زلزله ی بالای 7 ریشتر نمیشه. این آرزو رو با خودت به گور میبری

  • ناشناس

    چه کاهش قیمتی در طول ۳ سال مسکن حداقل ۱۰ برابر قیمت واقعی شده و تا به قیمت واقعی نشود خریداری ندارد این یک واقعیت است مردم مگر چقدر درآمد دارند

  • داود

    باسلام دولت باید قیمت مسکن ودیگر اقلام مصرفی را پایین بیاورید ویا نه با نرخ تورم حقوقهارو بالا ببرد که طرف بتواند کرایه خانه را پرداخت کند

    • ناشناس

      باشه چشم

  • عسل

    ملک ب شدت کاهشیه
    فریب دلال هرو نخورید
    اول کاهش بعد ثبات ۳تا۵سال قطعیه?

  • کامیار

    فقط دوتا قانون مستحکم میخواد یکی هر کدملی یک خانه یعنی اگر کسی خونه دوم یا سوم داره باید نصفشو مالیات بده و دومیش اینکه هرسند تازه ای که زده میشه نشه به نام دیگری زد و خرید و فروش کرد تا ده سال یعنی دلال بازی تموم براحتی قیمت ملک شصت درصد کاهش میابد.

  • ناشناس

    انگار شما تو این مملکت زندگی نمی کنید بابا مردم تو خرج روزانه شون ماندن از کجا بیارن مسکن متری ۵میلیون تومان را ۵۰ میلیون تومان بخرند فقط تعداد کمی از مر م توان خرید مسکن را دارند و تا قیمتها واقعی شود مسکن خریداری ندارد این یک واقعیت است مسکن در طول ۳ سال ۱۰ برابر قیمت واقعی شده و تا به قیمت واقعی خرید بازار خالی از خریدار است

  • پارسا

    متاسفانه این آژانس‌های مسکن که مثل قارچ سمی درهر خیابانی به تعداد زیاد سبز شدند وکارشون چیزی جز دلالی وگران کردن وایجاد تورم نیست، افرادی ناکارآمد، نابلد، ودرپی منافع شخصی، جالبه دولت عین خیالش نیست که این قشر افسارگسیخته رو رام کنه، اگر دولت اجازه تعیین قیمت و دخالت دراین امور رو از این آژانسها بگیره مطمئنا تعدادشون خیلی کم خواهد شد، افرادی با هیچ تخصصی وبدون هیچ زحمتی دارای درآمدهای بالا که درنتیجه فشار برقشر محروم وسرکیسه کردن آنان بدست میآورند، خصوصا درافزایش اجاره بها، آیا از سال گذشته که شاهد گرانی وچند برابر نرخ مسکن بودیم حقوق ودرامد افراد چند برابر شده که انتظار چنین مبالغی از مستاجرین دارند، کو گوش شنوا،

  • ناشناس

    بخدا خانه داشتن سی ساله برای من بچهام شده یک رویا خدایا خودت به ملت مظلوم ایران رحم کن گفتم مظلوم واقعا هر کی داره مبارکش باشه هر کی هم نداره خدابادل خوش سلامتی قسمت بکنه با این همه گرونی چرا باید گرونی باشه ما پنج سال پیش نتونسیم دویست میلیون جور کنیم بخریم الان مگه میشه خدا خواهرم عمر بده خونه داده نشستم با یک سوم پول پیش همه خونها دولت محترم بفکر ملت باشید سند خونهای بی سند یا تکلیف بافتهای فرسوده رو روشن کنید منطقه بیست تهران خانه بی سند خریدم بیست سال پیش بیشتر از صد سال محله قدمت داره ولی سندش نمیدن بافت کاملا وحشت ناک فرسوده نه پولش میدن نه خونه ای یک مشت بندهای بیچاره دارند زندگی میکنند نمیدونم قراره اخر قیامت پس کی تکلیفش روشن بشه

  • تهرانی اصیل

    چطور به تهران که میرسه قیمتها از نظر همتون یا دروغه یا بالاتر از قیمت واقعیه؟؟؟؟!!!!!!! اما وقتی صحبت از اصفهان و اهواز و شیراز و دیگر شهرستان های خودتون میشه قیمتها تازه پایین هم هستن!!!!!!

  • ناشناس

    سازندگان مسکن زحمت بیخود جهت ساخت مسکن نکشند اگر در سال ۱۰میلیون مسکن هم ساخته شود هیچ فرقی بحال مردم نمیکند چون مردم توان خرید مسکن را ندارند میخواد بشه متری ۱۰۰میلیون یا هر چی چون ۸۰ درصد مردم توان خرید مسکن را ندارند بازار مسکن با این قیمتها ی چند برابری باید حالا حالا در رکود که هیچ باید بخواب اصحاب کهف برود