کد مطلب: ۳۴۶۲۴۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

سرعت افزایش قیمت مسکن کند شد / هر متر خانه در تهران؛ ۹.۷ میلیون تومان

سرعت افزایش قیمت مسکن کند شد / هر متر خانه در تهران؛ 9.7 میلیون تومان

قیمت هر مترمربع آپارتمان‌ در سطح مناطق 22گانه تهران در دی ماه امسال نسبت به دی ماه سال گذشته بیش از 90 درصد رشد داشته است. بررسی قیمت مسکن تهران از ابتدای سال جاری نشان می‌دهد تورم ماهانه قیمت مسکن در دی ماه به کمترین میزان خود رسیده و تنها 1.4 درصد گران شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، بر اساس گزارش منتشر شده از سوی وزارت راه و شهرسازی در دی ماه امسال 5 هزار و 800 فقره خرید و فروش آپارتمان‌‌های مناطق 22گانه تهران به ثبت رسید.

تعداد معاملات آپارتمان‌های شهر تهران طی 9ماهه اخیر با روند به‌شدت کاهشی روبه‌رو بوده، به‌طوری که از حدود 17 هزار فقره معامله در اردیبهشت ماه سال جاری با کاهش 65 درصدی به پنج هزار فقره در دی ماه رسید.

تعداد معاملات آپارتمان‌های شهر تهران در دی ماه سال جاری با کاهش حدود 1.6 درصدی نسبت به ماه قبل پنج هزار و 800 فقره بوده است.

قیمت مسکن در دی ماه ۹۷

روند معاملات و قیمت مسکن تهران در دی ماه سال 1397

بررسی آمارها نشان می‌دهد بیشترین معاملات صورت گرفته متعلق به آپارتمان‌های منطقه پنج تهران بوده که سهم 12.9 درصدی از کل معاملات صورت‌گرفته را به خود اختصاص داده است.

قیمت مسکن در دی ماه ۹۷

قیمت مسکن در مناطق 22گانه تهران

در دی ماه سال جاری متوسط قیمت هر مترمربع آپارتمان در تهران با رشد 1.5 درصدی نسبت به ماه قبل به 9 میلیون و 780 هزار تومان رسید.

بررسی قیمت مسکن تهران از ابتدای سال جاری نشان می‌دهد تورم ماهانه قیمت مسکن در دی ماه به کمترین میزان خود رسیده و تنها 1.4 درصد گران شده است.

قیمت مسکن در دی ماه ۹۷

تورم ماهانه قیمت مسکن در سال 1397

بالاترین قیمت یک مترمربع آپارتمان در دی ماه امسال با 22 میلیون و 980 هزار تومان متعلق به منطقه یک تهران و پایین‌ترین قیمت با چهار میلیون و 250 هزار تومان متعلق به منطقه 18 تهران است.

همچنین متوسط قیمت هر مترمربع آپارتمان‌ در سطح مناطق 22گانه تهران در دی ماه سال جاری نسبت به دی ماه سال گذشته با بیش از 90 درصد رشد حدود 4.6 میلیون تومان افزایش یافته است.

9999

افزایش قیمت مسکن طی دوره یکساله

قیمت هر مترمربع آپارتمان‌ در سطح مناطق 22گانه تهران از ابتدای سال جاری تا دی ماه با 75 درصد رشد همراه بوده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.