کد مطلب: ۵۷۸۹۹۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

رشد همزمان ۴بازار مالی/ دلار آمریکا؛ پرچمدار روند صعودی

رشد همزمان ۴بازار مالی/ دلار آمریکا؛ پرچمدار روند صعودی

در روزهای یازدهم تا هجدهم شهریور ماه امسال هر چهار بازار مالی روند صعودی طی کردند. این هفته دلار، طلا و سکه، بورس به ترتیب بیشترین رشد قیمتی را به ثبت رساندند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازارها روزهای یازدهم تا هجدهم شهریور ماه حرکت صعودی داشتند. در این میان اسکناس آمریکایی بیشترین افزایش قیمت را نسبت به دیگر بازارها از آن خود کردند.

دلار

دلار در صرافی ملی ۵۳۶ تومان گران شد و پربازده‌ترین بازار این هفته نام گرفت.

دلار که هفته گذشته در ابتدای کانال۲۷ هزار تومان نوسان می‌کرد، در این هفته توانست خود را بالا بکشد و با رشد ۱٫۹ درصدی خودش را به انتهای این کانال رساند.

قیمت دلار در پایان معاملات این هفته به نرخ ۲۷ هزار و ۸۲۷ تومان رسید، درحالی که هفته را با قیمت ۲۷ هزار و ۲۹۱ تومان آغاز کرده بود.

سکه

سکه، هم شانه طلا و دومین بازار پربازده هفته شد.

خریداران سکه امامی که در در آغاز دهه دوم شهریور می‌توانستند هر سکه را به نرخ ۱۱ میلیون و ۹۷۹ هزار تومان بخرند، حالا در پایان روز ۱۸ شهریور باید ۲۲۵ هزار تومان بیشتر هزینه کنند.

قیمت سکه در هفته‌ای که گذشت با رشد ۱٫۸ درصدی نسبت به هفته قبل به نرخ ۱۲ میلیون و ۲۰۴ هزار تومان رسید.

نهایی

منبع: صرافی ملی، سازمان بورس اوراق بهادار، شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز

طلا

قیمت طلا ۱۸ عیار نیز در این هفته ۲۱ هزار و ۷۰۰ تومان افزایش یافت.

براساس داده‌های اقتباس شده از شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز هر گرم از این فلز ارزشمند در هفته گذشته یک میلیون و ۱۶۱ هزار و ۹۰۰ تومان قیمت داشت که با رشد ۱٫۸ درصدی در این هفته به نرخ یک میلیون و ۱۸۳ هزار و ۶۰۰ تومان رسید.

بورس

شاخص کل بازار سرمایه در این هفته بیش از پنج هزار واحد رشد کرد و بازدهی ۰٫۳ درصدی داشت.

طبق داده‌های سازمان بورس، شاخص کل که در هفته قبل روی سطح یک میلیون و ۵۲۰هزار واحدی قرار گرفته بود با تحرکات صعودی، خود را به سطح یک میلیون ۵۲۶ هزار واحد رساند.

بنابراین در پایان معاملات چهارشنبه این هفته، شاخص کل بازار سرمایه با قرارگیری روی سطح یک میلیون و ۵۲۶ هزار و ۶۲۷ واحدی، سومین هفته ماه آخر تابستان را هم با بازدهی مثبت به پایان رساند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.