کد مطلب: ۵۸۰۶۱۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

افت دسته‌جمعی بازارها در هفته‌ای که گذشت/ کدام بازار افت کمتری کرد؟

افت دسته‌جمعی بازارها در هفته‌ای که گذشت/ کدام بازار افت کمتری کرد؟

بازارها در هفته‌ای که گذشت با افت مواجه شدند و بین بازارهای طلا، ارز و بورس افت یکسانی داشتند و بازار ارز و دلار کمترین افت را نسبت به دیگر بازارها داشت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازارها در هفته‌ای که گذشت با افت مواجه شدند و بین بازارهای طلا، ارز و بورس افت یکسانی داشتند و بازار ارز و دلار کمترین افت را نسبت به دیگر بازارها داشت.

طلا

طلا در این هفته با ۳۲ هزار تومان کاهش قیمت برای هر گرم، افت ۲٫۷ درصدی را ثبت کرد.

براساس داده‌های شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز، قیمت طلای ۱۸ عیار در پیش از شروع این هفته یک میلیون و ۱۸۳ هزار تومان بود و در پایان روز کاری پنجشنبه معامله هر گرم طلا را به قیمت یک میلیون و ۱۵۱ هزار تومان خرید و فروش کردند.

سکه

سکه امامی نیز هم‌پا با طلا افت قیمت داشت و ۲٫۵ درصد افت کرد.

قیمت سکه امامی در صبح روز شنبه و پیش از آغاز به کار بازار ۱۲ میلیون و ۸۲۷ هزار تومان بود، اما تا پایان هفته ۳۰۶ هزار تومان افت را تجربه کرد. براساس آخرین معاملات روز پنجشنبه قیمت هر عدد سکه طرح جدید ۱۱ میلیون و ۸۸۷ هزار تومان است.

چهارم 1

بورس

شاخص کل بورس که در پایان هفته قبل روی سطح یک میلیون و ۵۲۶ هزار واحدی قرار داشت در این هفته ۳۸ هزار واحد پایین آمد.

طبق آمارهای سازمان بورس و اوراق بهادار، شاخص کل بورس در این هفته ۲٫۵ درصد افت کرده و با ایستادن روی سطح یک میلیون و ۴۸۸ هزار واحدی به کار خود در هفته چهارم پایان داده است.

دلار

شاخص بازار ارز نیز در این هفته افت کرد اما کمتر از سه بازار دیگر.

صرافی ملی آخرین قیمت دلار را در هفته سوم شهریور ۲۷ هزار و ۸۲۷ تومان اعلام کرد. در این هفته با کاهش ۳۷۷ تومانی معادل ۱٫۳ درصد افت ارزش داشت.

آخرین نرخ دلار در پایان ساعات کاری پنجشنبه ۲۷ هزار و ۴۵۰ تومان بود.

برای اطلاع از قیمت‌های بازارهای طلا، سکه، دلار و … روی لینک « قیمت‌ها » کلیک کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    گذشته از افت بازارها طی هفته اخیر، از دلایل اصلی ریزش بورس و درجا زدن آن اولا) سهام داران فست فودی یا به اصطلاح دیگر نوسانگیران هستند که امروز خریدارند و دو هفته بعد فروشنده و نمی گذارند که شرکت ها از پول های ورودی استفاده بهینه را ببرند و تنها با این کارشان پول را جیب به جیب می کنند و در ثانی) عوام الناسی هستند که با هر خبری وارد صف فروش می شوند و هم به خودشان زیان می رسانند هم به سهام داران واقعی.
    برادران سهام دار، وقتی سهامی را خریدید سهام داری واقعی (حداقل یک سال) به بالا کنید و نگاه دلالی و نوسانگیری را کنار بگذارید تا ان شاء ا..‌. ارزش سهام در پایان سال به رشد خوبی برسد.
    البته با توجه به بیماری کرونا و تاثیر سوء آن بر اقتصاد جهانی بورس در کشور ما الحمد ا… رشد خوبی داشته و اکثر سهام داران واقعی (منظور سهام دارانی که دید ۳ الی ۴ ساله به بورس داشته اند) در سود چندین برابری هستند و کمال تشکر از مسئولین محترم را دارند، حال عده ای هم ممکن است در ضرر باشند و گاها کامنت گلایه بگذارند که آنها هم اگر دید سهام داری پیشه کنند، ضررهایشان جبران خواهد شد.
    سود و زیان در بورس بر عهده خود فرد است همان طور که عده زیادی سود می کنند برخی هم متضرر می شوند بنابراین به جای گلایه اولا) طمع را کنار گذاشته و ثانیا) سواد بورسی خود را بالا ببرید تا پرسود شوید.

  • مکی

    تجارت نیوزلطفادرموردپالایشیکم پیام داده میشه چاپ کنید.اجازه ندیدکلاه برداری ها که درعرضه پالایشیکم شدفراموش بشه.بیش از۲ساله پول مردم بی بضاعت دراین نمادخوابیده واکنون با۵۰در۱۰۰معامله میشه.قول دادن زیان سهامداران پالایشیکم جبران بشه.حتی گفتن دردست اقدامه.پس چی شد؟سهامداران محترم.بایادآوریهای تان.اجازه ندیم سرمایه اندکمون نصف بشه.مسئو لین محترم بورس زیان ماراجبران کنید.مگرقول ندادید.؟