کد مطلب: ۵۰۱۱۸۳

قیمت مسکن تهران امروز ۳ دی ۹۹ + جدول

قیمت مسکن تهران امروز 3 دی 99 + جدول

آخرین اخبار از بازار خرید و فروش ملک در مناطق یک و ۳ به‌عنوان مناطق لوکس تهران نشان می‌دهند طی حدود دو ماه گذشته این مناطق به دلیل تحولات سیاسی بین‌المللی در رکود به سر می‌برد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، تحقیقات میدانی از وضعیت معاملات ملک در مناطق یک و ۳ به‌عنوان مناطق لوکس تهران نشان می‌دهد، بازار خرید و فروش در این مناطق طی حدود دو ماه گذشته ناشی از کاهش ریسک‌های غیراقتصادی (تحولات سیاسی بین‌المللی) در رکود به سر می‌برد.

نتیجه این تحقیقات نشان می‌دهد بر خلاف بسیاری از مناطق پایتخت که فروشندگان با ارائه تخفیف‌هایی به دلیل کاهش انتظارات تورمی برای فروش ملک تعجیل می‌کنند اما در مناطق لوکس هر چند تمایل به فروش در این مناطق نیز پس از تحولات سیاسی بین‌المللی افزایش یافته اما فروشندگان در این مناطق عجله‌ای برای فروش ملک ندارند.

به گفته برخی بنگاه‌های ملکی فعال در این منطقه، یکی از دلایلی که بسیاری از فروشندگان مناطق لوکس عجله‌ای برای فروش ملک خود ندارند، این است که جنس فروشندگان این مناطق کمی متفاوت‌تر از مناطق مختلف است و جز ارائه تخفیف‌های خیلی جزئی تمایلی برای فروش ملک با ارائه تخفیف‌های آنچنانی ندارند.

آنچه تحقیقات میدانی از پیش‌بینی برخی از واسطه‌های ملکی منطقه نشان می‌دهد، حاکی است که قیمت مسکن در این مناطق نمی‌تواند کاهشی باشد. تحقیقات میدانی از برخی واسطه‌های ملکی در منطقه ۳ حاکی از آن است که بازار خرید و فروش ملک در این منطقه تا یک‌ماه پیش از انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا نسبتا قابل قبول بود اما پس از آن ضمن بروز نشانه‌های رکود، بازار با افت خریدار و فروشنده مواجه شد.

2قیمت مسکن scaled

منبع: دنیای اقتصاد

آخرین اخبار مسکن را در صفحه اختصاصی مسکن تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • علی

    حالمون بهم خورد از قیمتهای توهمی اون هم جایی که پراز دود است و کوه نمیذاره دود خارج شود. اصلاکی پول داره که بخره؟؟!!!

    • ناشناس

      فقط دزدهای بیت المال و حرفه ای همچین پولهایی دارن

  • ناشناس

    خدالعنت کنه هرکسی روکه این کارارومیکنه قیمتاروبالامیبره سرم گیج رفت بااین قیمتاخدایابه دادمردم برس

  • سیاوش املاکی

    قیمت مسکن تا اواسط سال 1400 حداقل چهل درصد کاهش پیدا میکنه

  • ناشناس

    انشالله بره تو رکود همینطوری بمونه برسه به قیمت واقعی.یه مشت دلال به نون و نوا رسیدن.هیچ جای دنیا اینطوری نیست.اینجا مردم تنپرور حاضر به کار نیستن فقط میخوان مفد پول بدست بیارن.رونق یعنی گرانی

  • ناشناس

    سلام فکر کنم از اتوبان همت به پایین جزو تهران نیست چون هیچ قیمتی از این مناطق تو جدول نیست.خواهش میکنم یه جدول برای ما بدبخت بیچاره های پایین همت در نظر بگیرید.،،،،??????????

  • ناشناس

    خدایا !!!!!
    قیمتها رو ببینید!!!! ترکیده
    کی داره بخره تو این قیمتها اخه
    واقعا پیدا میشن احمقهایی که متری ۱۰۰ میلیون بدن!!!!

    • سجاد

      اونا اگه احمق بودن که پول نداشتن متری 100 میلیون بدن . پس حتما خیلی باهوش تر از شما هستن . وقتی پراید شده 100 میلیون بایدم خونه تو شمال تهران متری 100 میلیون بشه . عزیزم پول بی ارزش شده وگرنه قیمت مسکن گرون نشده. چرا متوجه نیستین؟

    • ناشناس

      درخرید پایاپای حرفی نیست
      ولی مفت پولدرارها خوب خریدارن

  • کارمند بدبخت

    وقتی مصالح و اهن الات وزمین ار ان نمیشود چرا باید مسکن ارزان شود مثلا در خرداد۹۹ اهن ۱۴ بقیمت ۱۲۰۰بود که طی چند ماه تا الان شده ۲۲۰۰ یعنی باین تواسیل مسکن ارزان میشود باید مصالح واهن ارزان شود تا مسکن بشود ساخت ویا خرید

  • بیچاره وبدبخت ایرانی

    جان مادرانتان ای مسولین نگذارید مصالح واهن الات به خارج صادر بشه تا قیمت بیاد پایین وهمه چیز درست بشه